قطعات یدکی محصولات برقی تفال ( ارسال عکس قطعات مورد نیاز از طریق تلگرام و واتساپ ) ( 09036006709 )

نمایندگی تفال ( خدمات پس از فروش تفال ) آماده ارائه و تامین کلیه قطعات یدکی اصلی و فابریکی محصولات برقی تفال ، اعم از محصولات برقی قدیمی و جدید شامل : همزن سرخکن های کم روغن ( اکتی فرای ) ، تیغه و شفت غذاسازها ، کفی و ترمستات اطوها ، لوله و خرطومی و لوازم جانبی جاروبرقی ها ، باطری جاروشارژی ها ، قابلمه و دیگ پلوپزها ، تیغه و پنجره و مارپیچ چرخ گوشت ها ، درب آسیابها ، شاخکهای همزنها و لوازم جانبی همزنهای عمودی و هزاران قطعه پر مصرف دیگر به دارندگان و مصرف کنندگان محصولات برقی تفال می باشد. مشتریان محترم می توانند قطعات یدکی مورد نیاز و مصرفی دستگاههای خود را از طریق شماره تلفنهای این مرکز ( 22222909  -  22907796 ) و یا از طریق ستون تماس با ما ، به نمایندگی تفال ( خدمات پس از فروش تفال ) سفارش دهند. ما در اسرع وقت و مدت زمان کوتاه ، قطعات مورد نیازتان را دراختیارتان قرار خواهیم داد. در ضمن کلیه قطعات یدکی محصولات برقی تفال ، ساخت کشور فرانسه و اورجینال بوده و با قیمت مصوب شرکتی ( پرکیش ) عرضه می گردد. نمایندگی تفال آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و دارندگان محصولات برقی تفال می باشد. نمایندگی تفال ( خدمات پس از فروش تفال ) افتخار دارد که همواره توانسته است ، با تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان خود ، رضایتمندی آنان را جلب نماید. برخی از قطعات یدکی پر مصرف محصولات برقی تفال را در قسمت تماشاخانه تصویر ، ( پایین صفحه ) می توانید ملاحظه بفرمایید.

قابل توجه دارندگان محصولات برقی تفال : لطفا قطعات یدکی مورد نیاز دستگاههای خود را فقط از نمایندگی مجاز تفال و مرکز خدمات پس از فروش تفال تهیه نمایید و از خرید قطعات یدکی غیر اصلی و تقلبی اجتناب نمایید ، زیرا بکار بردن و استفاده از قطعات غیر اصلی و غیر استاندارد در دستگاههای تفال ، ممکن است به کالای شما آسیب جدی وارد کند.

 

 

قابل توجه مشتریان محترم در تهران و شهرستانها :

مشتریانی که برای تهیه قطعات یدکی اصلی محصولات برقی تفال خود ، نمی توانند حضوری تشریف بیاورند ، با ارسال عکس از قطعات یدکی مورد نیاز خود در واتساپ ( 09036006709 ) یا تلگرام ( 09036006709 ) می توانند آنها را از طریق پست پیشتاز ( در شهرستانها ) و یا پیک موتوری ( در تهران ) ، در اسرع وقت دریافت نمایند ، لازم به ذکر است که هزینه ارسال قطعات یدکی ، به عهده مشتریان محترم می باشد.

توجه : خواهشمند است جهت ارسال عکس ، از تصویر قطعات معیوب دستگاه خودتان استفاده نمایید ، تا در سفارشگذاری و ارسال ، اشتباهی صورت نگیرد.

2000px Tefal logo 2

 


 

درخواست خود را بنویسید