مطالبی درباره همزن های تفال و مولینکس

  • 0 نظر
  • اشتراک گذاری :

همزن های تفال و مولینکس به دو گروه همزن های پره ای و همزن های عمودی یا ایستاده تقسیم می شوند . همزن های پره ای مولینکس و تفال نیز در دو گروه همزن های دستی و همزن های کاسه دار تولید و به بازار عرضه می شوند . در بعضی از انواع همزن های عمودی مولینکس و تفال قطعه ای به نام کنترل سرعت ( دیمر ) وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که با تنظیم سرعت مناسب همزن ، بهترین عملکرد را جهت میکس کردن مواد غذایی مختلف داشته باشید . همچنین در بعضی از این همزن ها قسمتی به نام خردکن وجود دارد که شامل سه قطعه درب ( گیربکس ) ، تیغه و ظرف می باشد . از دیگر لوازم جانبی همراه این همزن ها ، می توان به لیوان بلندی که برای میکس کردن بهتر مواد غذایی از آن استفاده می شود ، اشاره نمود . از مزیتهای خیلی مهم همزن های عمودی مولینکس و تفال می توان به شستشوی خیلی راحت و آسان قطعات جانبی این دستگاهها اشاره کرد . 

5921e255ee8ccbea4d604bb5f299feb5

نکات مهم :

+ هرگز موتور اصلی همزن ها را در زیر آب نشویید ، زیرا اینکار ممکن است باعث آسیب رساندن به قسمتهای مختلفی از جمله : کلید ، برد و موتور اصلی دستگاه شود . 

+ در هنگام شستشوی تیغه خردکن ها و سری اصلی همزن ها ، مراقب دستانتان باشید ، زیرا دارای تیغه فوق العاده تیز و برنده ای هستند . 

+ از ریختن مواد غذایی سفت وخیلی داغ در کاسه خرد کن ها اکیدا خودداری نمایید .

+ در هنگام استفاده از پره های همزن ، از هم زدن مواد غذایی خیلی سفت و چسبنده که ممکن است باعث خرابی چرخ دنده ها شوند ، جدا پرهیز نمایید . 

+ بهتر است بعد از 3 دقیقه استفاده مداوم از دستگاه ، حدود 1 دقیقه همزن را خاموش کنید ، تا کمی موتور آن خنک شود . 

 

نظر یا سوال خود را بنویسید