درباره قهوه سازهای مولینکس و تفال

  • 0 نظر
  • اشتراک گذاری :

قهوه سازهای مولینکس و تفال دستگاههایی هستند که از دو قسمت اصلی شامل بیس اصلی و قوری پیرکس تشکیل شده اند. نحوه کار این وسایل برقی به این گونه است که پس ازریختن آب در درون مخزن و روشن نمودن قهوه ساز ، آب درون مخزن وارد المنت شده و بر اثر حرارت المنت داغ شده و از طریق لوله ای قطره قطره روی قهوه ای که در فیلتر کاغذی یا پلاستیکی از قبل ریخته شده می چکد. سپس آب داغ از میان قهوه عبور کرده و در قوری جمع می شود. هر چقدر مدت زمان درگیر بودن آب و قهوه بیشتر باشد ، قهوه سنگین تر خواهد شد. برای اینکه کمی قهوه تان غلیظ تر شود ، می توانید کلید دستگاه را زده ولی قوری پیرکس را در دستگاه قرار ندهید ، این کار باعث می شود که ضامن خروجی قهوه همچنان درگیر باشد و قهوه در قوری سرازیر نشود.

Details devices coffee maker

بعضی از قهوه سازهای مولینکس و تفال دارای فیلتر دائم و قابل شستشوهستند و نیازی به تعویض فیلتر ندارند ، ولی ممکن است بعد از مدتی تغییر رنگ دهند که می توان با تماس با خدمات پس از فروش مولینکس و تفال آنها را به راحتی تهیه و تعویض نمود.

نکته مهم در استفاده نمودن فیلترهای کاغذی و یکبار مصرف : قبل از این که در فیلتر کاغذی قهوه ریخته شود ، دستگاه را روشن نموده و اجازه دهید کمی آب از روی فیلتر عبور کند ، این عمل باعث گرفتگی طعم کاغذی و نامطبوع فیلتر می شود.

مشتریان محترم و دارندگان محصولات برقی مولینکس و تفال می توانند ، کلیه قطعات یدکی مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز قهوه سازهای خود را از طریق ستون تماس با ما و ارتباط با نمایندگی و خدمات پس از فروش مولینکس و تفال تهیه فرمایند.

416WBG6N4CL. SY450

61Ndsrx3dxL. SX450

 

نظر یا سوال خود را بنویسید