نکاتی مهم در مورد مخلوط کن های مولینکس و تفال

  • 0 نظر
  • اشتراک گذاری :

مخلوط کن های مولینکس و تفال دستگاههایی در آشپزخانه ها هستند  که برای مخلوط کردن مایعات و مواد غذایی نرم ، به کار می روند . همچنین ، از آنها می توان برای تهیه نوشیدنی ها و درست کردن معجون های مختلف و یا سوپ و پوره برای کودکان کمک گرفت.

718582 01

از دیگر ویژه گیهای بارز و قابل توجه مخلوط کن های مولینکس و تفال می توان به موتور قدرتمند ، تیغه های محکم و مقاوم از جنس استیل و طریقه کار آسان با دستگاه اشاره کرد. مخلوط کن های مولینکس و تفال در انواع پارچ شیشه ای وپارچ طلقی در بازار یافت می شوند که پارچ های طلقی از جنس پلاستیک شفاف ساخته شده اند و وزن کمتری نسبت به پارچ های شیشه ای دارند ، اما احتمال تغییر رنگ آنها به مرور وجود دارد. از ریختن مواد غذایی خیلی داغ در پارچ های طلقی و پلاستیکی باید خودداری شود ، زیرا ممکن است به بدنه پارچ آسیب جدی وارد شود.

نکته مهم : هنگام استفاده از مخلوط کن های مولینکس و تفال ، فقط حدود 70 درصد پارچ را پر نمایید ، زیرا در هنگام کار ممکن است ، مواد از لبه های پارچ بیرون بریزد.

اگر در هنگام کار با مخلوط کن ها ، مواد غذایی به بدنه پارچ چسبید و یا زیر تیغ گیر کرد ، ابتدا دستگاه را خاموش کرده و سپس با کاردک مخصوص مواد را از بدنه پارچ جدا نمایید.

همه لوازم و قطعات مخلوط کن های مولینکس و تفال به غیر از موتور قابل شستشو در ماشین ظرفشویی بوده و موتور را هم می توانید با یک دستمال مرطوب تمیز نمایید.

ایمنی مخلوط کن های مولینکس و تفال جزو مهمترین موارد قابل توجه کارخانه های سازنده می باشند به طوری که اگر قطعات آنها سر جایشان بسته نشوند ، دستگاه روشن نخواهد شد.

امروزه مخلوط کن های مولینکس و تفال دارای ویژه گی های متنوعی نظیر تنظیم سرعت موتور و فیلتر کردن مواد غذایی می باشند. در هنگام کار با مخلوط کن ها می بایست هر چند لحظه یکبار موتور را خاموش و روشن نمود تا به موتور فشار وارد نشود. این کار باعث خنک شدن موتور و جلوگیری از آسیب رساندن به موتور آن می شود.

توجه : در انتخاب و خرید این محصولات ( مخلوط کن های مولینکس و تفال ) باید به ضمانت و گارانتی آن توجه ویژه ای نمود تا بتوان همواره از خدمات پس از فروش خوبی بهره برد. در کشور ما ضمانت اصلی مولینکس را شرکت بدرسان الکتریک و ضمانت اصلی تفال را شرکت پرکیش به عهده دارند.

41MTGH5N5HL

نظر یا سوال خود را بنویسید