نان داغ و صبحانه ای دلچسب را ، با توسترهای مولینکس و تفال تجربه کنید

  • 0 نظر
  • اشتراک گذاری :

توسترهای تفال و مولینکس در مدلها و اشکال مختلف و متنوعی به بازار لوازم خانگی عرضه می شوند . این محصولات در انواع دوتایی و چهارتایی به فروش می رسند . توسترها برای برشته کردن نان به کار میروند ، بهتر است در توسترها از نان مخصوص تست استفاده شود ، زیرا نانهای دیگر ممکن است به علت ضخامت زیاد به المنتهای دستگاه آسیب جدی وارد کنند .tefal toaster express 310504 00

توسترهای مولینکس و تفال از لحاظ زیبایی و کیفیت فنی در بین برندهای مختلف موجود در بازار حرف اول را میزنند و برترین خدمات پس از فروش را در ایران دارا می باشند .

نکته مهم :

* بهتر است در هنگام خرابی دستگاه و نیاز به قطعات یدکی اصلی ، با خدمات پس از فروش مورد تایید شرکت تماس گرفته شود و از سپردن کالا به تعمیرکاران غیر مجاز و نا کار بلد اجتناب نمود .IP054049

 

 

 

* برای نظافت و تمیز کردن توسترها از یک دستمال نیمه مرطوب استفاده شود واز مواد شیمیایی که ممکن است باعث تغییر رنگ دستگاه شود اجتناب کنید .

* از برگرداندن دستگاه و ضربه زدن به بدنه توستر برای خالی کردن خرده های نان جدا خودداری کنید ، زیرا ممکن است باعث شکسته شدن المنت دستگاه شود .

 

 

ولوم تنظیم درجه :

در کنار توسترهای تفال و مولینکس ، برای تنظیم مدت زمان برشته کردن نان تعبیه شده است و بسته به سلایق مختلف قابل تنظیم می باشد ، بدیهی است که با افزایش درجه آن ، نان برشته تری خواهید داشت .

03244 2

نظر یا سوال خود را بنویسید