آشنایی بیشتر با جاروشارژی های تفال و مولینکس

  • 0 نظر
  • اشتراک گذاری :

جارو شارژی های مولینکس و تفال در انواع و مدلهای متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند . این دستگاهها از دو قسمت بیس موتور و سری نگهدارنده زباله تشکیل شده اند . بیس موتور از قطعات اصلی شامل موتور ، پروانه ، باتری و کلید تشکیل شده است . سری نگهدارنده زباله شامل دو قسمت فیلتر و مخزن زباله می باشد . تعداد باتریها در جارو شارژیها ی مولینکس و تفال بسته به ولتاژ دستگاه ، متفاوت است و در انواع 3 ، 4 ، 6 ، 8 و 10 باتری به بازار عرضه می شوند .

ز31GT5DN1TKL

برای طول عمر بیشتر باتریها ، بهتر است که بعد از شارزژ اولیه دستگاه ، جارو را از روی شارژر برداریم و پس از استفاده و خالی شدن دستگاه ، مجددا آن را روی شارژر قرار دهیم تا باتریها پر شوند . مدت زمان شارژ اولیه جارو شارژیها معمولا 24 ساعت می باشد و مدت زمان شارژ دوباره دستگاه بستگی به تعداد باتریهای بکار رفته در جارو شارژی دارد .

نکات مهم :

# هرگز برای مدت زمان طولانی ، دستگاه را روی شارژر قرار ندهید ، زیرا اینکار باعث کوتاه شدن عمر باتری می شود و ممکن است به شارژر هم آسیب جدی برسد .

# از شستن و زیر آب گرفتن قسمت موتور دستگاه جدا خودداری کنید ، برای نظافت کردن آن می توانید از یک دستمال نیمه مرطوب استفاده نمایید .

# در زمان ضعیف شدن جاروشارژی و شارژ نشدن باتریها ، با مراجعه به نمایندگی مجاز ( 22222909 ) ، از باتریهای اصلی و اورجینال استفاده نمایید .

نظر یا سوال خود را بنویسید